Děkujeme, vaše objednávka byla odeslána





Jak dokončit objednávku?
 

  • Přejděte do sekce „MŮJ VITALBOX“.

  • Rezervace termínu dodávek si každý klient spravuje sám. 

  • Pokud zaplatíte kartou, můžete ihned přejit k rezervaci termínu dodávek
  • V sekci „MŮJ VITALBOX“ přejděte do záložky „Mé objednávky“
  • Klikněte na Detail objednávky a potom na ikonu Rezervovat
    V případě, že budete platit převodem na účet, bude možné Rezervovat termíny dodávek až po přijetí platby na náš účet, tzn. většinou až druhý den po odeslání objednávky.


  • V případě potřeby jsme Vám k dispozici na čísle 739 318585 (PO – PÁ 9:00 – 16:00)

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace